Hejhej helveteshelg!

Eller egentligen har det varit en ganska bra helg, men en aktiv sådan. Utgång, audition, konsert, kollationering, filmkväll och oscarsgala. Phew. Fråga mig inte hur tentan har gått.

Detta tycker jag om nattens oscarsgala, eller academy awards som amerikanerna säger:
En jävla massa människor vars ansikten publiceras upprepat i medierna iklär sig kostym (om du är bekukad) eller smörjer in sig med klister och badar i glitter (om du är obekukad) och säger till varann hur jävla bra de är, och tackar varann för att de blivit så jävla bra.
Men det är ju roligt att titta på.

Jag är lite besviken på att inga skandaler skedde, när jag ändå ansträngt mig för att hålla mig vaken! Jag ska inte ljuga, jag och mitt bekukade sällskap (Kallas även pojkvän) satt uppe till klockan 04:00, de resterande två timmarna spelade vi in och såg imorse.. Men jag tycker att vi var duktiga ändå!

oj shit pommes frites vad jag inte vet vad jag ska skriva. Bild!
Hade tråkigt en dag. Hej Photoshop!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0