Ute i skogen - rädd för älgar.

Köpte en fototidning för 79 (!!!) kr på vägen hem idag och blev fantastiskt inspirerad, och det underbara ljuset fick mig att mer eller mindre springa hem, hämta kameran (Tack gode gud att jag laddat batteriet inatt!) och kämpa mig över den snåriga kullen bakom huset för att ta mig till den öppna ängen där bakom, där solnedgången är som finast. Påvägen dit hade jag ingen tanke på att det skulle kunna finnas vilt i skogen, reflekterade inte heller så mycket över alla gevärsskott jag hörde, men när solen gått ner och jag skulle hem tyckte jag att det knakade lite jobbigt mycket bland granarna.. Så där stod jag, vid skogskanten, för rädd för att gå in i skogen igen, och väntade mig mer eller mindre att se en frustande tolvtaggare kliva ut och stirra mordiskt på mig. Så blev det ju inte förstås, jag väntade där i typ 10 minuter och när jag inte hört några ljud från annat än fåglar på ett tag gick jag tillbaka och kände mig lite fånig som stått där med hjärtklappning och agerat kvällsmat för myggen.

I alla fall.. Här får ni - Kvällens fångst!

































Kommentarer
Postat av: Hannah

Blev helt kär i bild nr 2 :)

2010-09-30 @ 21:04:23
Postat av: Annika

Åh, 'Mara'!

Du hade ju kunnat ta den lilla traktorvägen som går förbi vårat, så hade du kommit ut på grusvägen och sluppit skogen =)

2010-10-03 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0