Tid

Det blir inte mycket sådan över när man går i skolan och spelar teater och har pojkvän och så.. Fast egentligen, är tid någonsin "över", man använder den ju altid till något. Tiden som är över när jag inte går i skolan ägnas åt plugg, tiden som blir över när jag inte pluggar ägnas åt teater, tiden som blir över då spenderas med vänner och resten av tiden sitter jag med Harry Potter eller Sex and the city eller facebook. Nää, konstigt uttryck det där.

På lördag blir det fest - rysslandstema. Svårt som attan, man vill ju hålla asig på temat, vara lite orginell och lite rolig men ändå se lite fin ut. Hittade en klänning som farmor eller mormor haft, vad tycks, ser den rysk ut? Hjälp!

Sen blir det ju superhjältefest hos mig nästa fredag och om jag inte redan nämnt det så kan jag meddela att jag har världens bästa dräkt! eftersom Blogg.se kukar ur lite får ni ett smakprov imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0