I väntan på flum-föreläsning

Har lite tappat gnistan känner jag. Övar och tränar och vill bli bättre! Jag vill kunna sdkriva fängslande och intressant så därför skriver jag nu flummigt och tråkigt.
Dagens föreläsning: Livet i en serieruta.
Itressant? I'll let you know. Kanske somnar jag, kanske inte. Har fortfarande inte läst nån kurslitteratur, jag bara låtsas. Hoppas ingen avslöjar mig.
Vore förövrigt rätt sweet att bo i göteborg, om det inte vore för att man tydligen blir mördad varannan vecka. Bli lite sådär hippt världsvan och fasionable. Kunna alla obskyra  caféer och second hand-butiker och känna pojkar i basker på spårvagnen. Fast uppenbarligen blir man mördad. Tror jag skippar det. Ingen mördar studenter i gamla goa KBA.

Imorgon efter skolan ska jag till droppen på nordstan och kolla upp om jag får lämna blod. Hoppashoppashoppas! Lite rädd för nålen men, vafan, man är väl man! Eller hur?

Har även fått reda på att vårat jullov är typ 1 månad långt. Resa? Yes please.. Indien? Brasilien? Paris? Moskva? Villvillvill men vill ändå inte alls. Vill att alla jag tycker om ska följa med! Vill inte att folk ska flytta, plugga långt långt bort, ha stora planer. Jag stannade, då kan väl ni också göra det? Lämna mig inte!

Drömmer om en väska. En läderväska, en sån, typ.

Ge mig den, NU!

Kommentarer
Postat av: Annika

En månad! Grymt! Gör en dubbelkoll så de inte har lagt in någon uppgift över jul bara.

2010-09-29 @ 00:06:52
Postat av: DENISE :D

gandi, väskan finns! 999:- på H&M ;) kul va?

2010-09-30 @ 10:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0