Dag 3

Har varit ledig idag, skulle ha läst lite till kommande föreläsningar men som vanligt fastnade jag framför datorn. Fick bakat lite bullar till imorrn dock, så jag hoppas att mina vänner blir glada! Har haft väldigt svårt att hitta roliga motiv att fotografera det senaste, och jag vill inte lägga ut bilder på vänner här utan deras medgivande, så det bli mest på mig själv och miljöer.. Och hur kul är det? Nä, jag får verkligen ta mig i kragen snart! Ska nog ta med kameran till göteborg imorrn i alla fall, och fota lite på skolan osv.






Kommentarer
Postat av: Hannah

Wohoooo..bullar :)

2010-09-17 @ 00:21:28
Postat av: Salle

Snygga bilder. :) Jag ska försöka titta in här då och då.

2010-09-20 @ 22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0