ojoj nu börjar jag glömma igen!

Lätt gjort när det är fullt av annat. När jag hade min förra blogg gjorde jag ibland "Veckans..."-listor, det var ganska skoj och så slapp man fundera över vad man skulle skriva:

Veckans bästa: Håkans nya skiva har kommit ut och den är helt fantastiskt underbar
Veckans sämsta: En av mina föreläsare som är alldeles vidrigt trångsynt och dryg. Enligt henne är det helt enkelt fel att inte tycka samma som hon.
Veckans person: William, som är bäst i världen och hjälpte mig att klara av att hålla tre teaterlektioner på en dags varsel.
Veckans inköp: Finaste väskan på jorden som är svart och cp-snygg!

Veckans viktigaste: Måste ha varit vikariatet på partilles kulturskola. Hade man ju inte direkt kunnat glömma/skitai att planera/misslyckas med..

Veckans önskning: Att premiären av The glory of living på fredagen skulle gå bra för min pojke och mina vänner.

Veckans VA?: En jag känner lite har dejtat Håkan på gymnasiet!! sjukt..

Veckans låt: Shelley - spår tre på 2 steg från paradise

Veckans fakta: Man får, som kille, inte lämna blod om man haft sex med en kille. Man får inte heller, som tjej, ha haft sex med en kille som haft sex med en kille. Får man då, som kille, lämna blod om man haft sex med en tjej som haft sex med en kille som haft sex med en kille? eller om man som tjej haft sex med en tjej som haft sex med en kille som haft sex med en kille?
Man får inte länma blod om man bytt sexpartner de senaste tre månaderna, men får man lämna blod om ens sexpartner bytt sexpartner inom de senaste 3 månaderna? Eller om ens sexpartner har 2 sexpartners och din sexpartners andra sexpartner bytt sexpartner? Confusion.

Veckans ord: Andreas fantastiska skämt när vi precis kört förbi busshållplatsen "paradiset": Nu är vi 2 steg från paradise...

Veckans kärlek: goda vänner, teater och dans.

Skål på det! ses nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0